You are currently viewing לחסוך 4,200 ₪ בשנה ולשפר את איכות הארוחה עם REBAG
Zero waste concept. Fresh organic vegetables in textile bag on white background.

לחסוך 4,200 ₪ בשנה ולשפר את איכות הארוחה עם REBAG

כמה כסף הולך לך על ירקות ופירות רקובים?

פעם עצרת לחשוב כמה ירקות ופירות יוצא לך לזרוק לפח בכל שבוע? לפי הלמ״ס, משפחה ישראלית ממוצעת מבזבזת כ-4200 ₪ בשנה על ירקות ופירות שנרקבים בשקיות הניילון ונזרקים לפח. זה לא רק כואב בכיס, אלא גם פוגע בבריאות ובאיכות של הארוחות שלך.

למה שקיות הניילון מזיקות למזון שלך?

נכון, שקיות ניילון הן נוחות וקלות לשימוש, אבל באותה נשימה, הן גורמות לירקות והפירות שלך להרקב מהר יותר וכך הם עלולים להפוך אפילו למסוכנים למאכל. שקיות הניילון אוגרות לחות שחונקת את הירקות והפירות, גורמת להם להירקב לפני הזמן מה שמוביל לצמיחת עובש וחיידקים בירקות והפירות שפוגעים בכיס שלך ועלולים לפגוע בבריאות שלך ושל המשפחה שלך.

ומה עם הבריאות שלך?

זה לא רק האיכות של הפירות והירקות שמושפעת מהריקבון המוקדם. הכימיקלים שמכילים שקיות הניילון, כמו ביספנול A (BPA) ופתלטים, עלולים לחדור למזון שלך, במיוחד בתנאים חמים (כמו למשל, הדרך שלך מהסופר הביתה). כשחושבים על זה, זה מטורף – בכל פעם שהירקות והפירות שלך מאוחסנים בשקיות ניילון, הם צוברים כימיקלים שעם הזמן יחשפו אותך ואת המשפחה שלך לחומרים שעלולים לפגוע במערכת ההורמונלית, בבריאות הלב ואפילו ביכולת הפוריות.

מה אפשר לעשות במקום?

אז מה הפתרון? איך אפשר לשמור על טריות ובריאות המזון מבלי לחשוש מהכימיקלים האלה? שקיות ReBag – השקיות הרב פעמיות שישמרו על טריות הירקות והפירות שלך! השקיות עשויות מ-100% כותנה אורגנית, מחוררות כדי לאפשר לירקות ולפירות “לנשום”, ולא אוגרות לחות. כך הן מאריכות את חיי המדף של הירקות והפירות שלך ושומרות עליהם טריים, טעימים ולא פחות חשוב – בריאים.

קנייה שמחזירה את עצמה בכל פעם מחדש

אין מה לעשות, תמיד צצה שאלת העלות. נכון, שקיות חד פעמיות מפלסטיק עולות 10 אגורות. בראייה קצרה, הן הרבה יותר זולות. אבל בראייה ארוכת טווח המשפחה שלך יכולה לחסוך כ-4200 ₪ שמתבזבזים לך כל שנה על ירקות ופירות שנרקבו מה שאומר שהרכישה הזאת הופכת להיות משתלמת מאוד לכיס ולבריאות שלך ושל המשפחה שלך. בנוסף, אפשר לכבס את השקיות במכונת כביסה בכביסה קרה וכך ליהנות מהן לשנים ארוכות!

הבחירה הברורה לבריאות שלך ושל המשפחה שלך

שקיות ReBag עשויות מ-100% כותנה אורגנית, מגיעות עם שרוך, אבזם מתכת אל חלד ותפירה כפולה, מתרחבות בקלות ואפשר לכבס אותן כדי ליהנות מהן לאורך זמן רב. אז איך שלא מסתכלים על זה, זו רכישה חכמה, בריאה ומשתלמת במיוחד!

חבילות מותאמות ומשתלמות עבורך:

`

`

תפריט נגישות

×

עגלת קניות