בוא נדבר רגע על כמות הכסף שאתה זורק:
יכול להיות שאתה לא מרגיש את זה בכל קנייה…
אבל כשסופרים את ההפסד החודשי – מדובר בלא מעט.
בממוצע – משפחות בישראל זורקות לפח כ-4,200 ₪ בשנה רק על ירקות ופירות שנרקבים במקרר.
כן, קראת נכון.
350-400 ₪ בחודש… פשוט הולכים לפח.
כסף שיכול היה ללכת לטיול משפחתי…
לאיזה גאדג'ט חדש…
או אפילו לארוחה טובה בחוץ.






