You are currently viewing איך לשמור על טריות ירקות 2022

איך לשמור על טריות ירקות 2022

אין דבר מעצבן יותר מלזרוק ירקות טריים שהתקלקלו מהר מדי. באמצעות שיטות קלות ומהירות לביצוע, אנחנו נלמד אותך איך לשמור על טריות ירקות! הידע הזה יעזור לך לחסוך זמן ולא מעט כסף ולא פחות חשוב – לבשל ארוחות בריאות הרבה יותר!

שמירה על טריות ירקות באמצעות מיקום נכון במקרר

המקרר שלך בנוי בצורה כזו שהקור שבו (או החום, תלוי איך מסתכלים על זה), לא שווה בכל המקרר. כדי לשמור על טריות ירקות, מומלץ מאוד לאחסן את הירקות במגירה הייעודית שלהם. המגירה הזו מאפשרת לך לווסת את כמויות הלחות והאוויר הקר הנכנס אליה וכך לספק לירקות שלך סביבה נכונה יותר שתשמור עליהם טריים לאורך זמן רב יותר.

הפרד ומשול

חלק מהירקות מפיקים גז אתילן (גז הבשלה) אשר מאיץ את תהליך הריקבון של הירקות שלך וגורם לך לכאב ראש ולבזבוז לא קטן של כסף. כדי לוודא שהירקות השונים שלך מוגנים ככל הניתן מחשיפה לגזים האלו, אנחנו ממליצים לשמור את הירקות בהפרדה מלאה זה מזה.

שמירה על טריות ירקות באמצעות סדר במקרר

מהניסיון שלנו, רוב מגירות הירקות במקררים עמוסות לעייפה בהמון ירקות שמעמיסות על המגירה ולא מאפשרות לך לראות מה יש בהן. זו בעיה כפולה מכיוון שמצד אחד אי אפשר לראות אילו ירקות כבר קנית, מה שעלול לגרום לך לרכוש פעמיים את אותו הירק. מהצד השני מגירת ירקות עמוסה עלולה ליצור סערה מושלמת של שילוב של לחות גבוהה וריכוז גבוה של ריכוז גזי הבשלה, מה שיגרום לירקות שלך להרקב מהר הרבה יותר.

שקיות ReBag, מעבר ליכולות שמירת הטריות שלה, תעשה לך סדר במקרר ותהפוך את מגירת הירקות לאסתטית הרבה יותר.

איך למנוע כוויות קור?

ירקות, בניגוד לדעה הרווחת, ממשיכים לצמוח גם אחרי שקטפו אותם ולכן הם נשארים רגישים למזג האוויר המשתנה.
ירקות שישבו במקרר סתם ככה יסבלו מהשפעה ישירה של הקור, יחטפו כוויות קור ויתקלקלו מהר הרבה יותר. לכן, אחד היתרונות המהותיים של שקיות ReBag הוא החומר ממנה הן עשויות – 100% כותנה אורגנית. סוג הכותנה הזה, מעבר להיות אורגני ונטול כימיקלים שונים, הופך להיות כמעין שמיכה אשר חוצצת בין הירקות לבין הקור שבמקרר וכך מונע כוויות קור בצורה האופטימלית ביותר.

מה עם ירקות שלא אוהבים מקרר?

פלפלים, עגבניות ומלפפונים בהחלט מעדיפים טמפרטורת חדר לאחסון שלהם. אבל, וזה דגש גדול, הם חייבים איוורור.
איחסון של הירקות האלו בשקיות רשת מאווררות יעניק להם את הנשימה להם הם זקוקים, מה שיאריך את חיי המדף שלהם בצורה משמעותית. (הלקוחות שלנו מדווחים על 20% יותר חיי מדף!)

רוצה לגלות עוד דרכים קלות ומהירות לשמירה על טריות ירקות? קליק קטן כאן 

אנחנו מקווים שעזרנו לך להבין איך אפשר לשמור על טריות ירקות בצורה קלה, מהירה ויעילה.
במידה ויש לך שאלות נוספות, נשמח לעזור לך בעמוד הפייסבוק שלנו, בווטאסאפ וגם דרך פנייה מהאתר.

שלך,

הריבאגים.

תפריט נגישות

×

עגלת קניות