You are currently viewing 8 טריקים פשוטים להארכת טריות הפירות והירקות שלך

8 טריקים פשוטים להארכת טריות הפירות והירקות שלך

שמירה על הפירות והירקות שלך טריים וטעימים יכולה להיות אתגר לא פשוט. החדשות הטובות הן שעם כמה טריקים פשוטים, ניתן בהחלט להאריך את חיי המדף שלהם ולמזער בזבוז של מזון ולא מעט כסף. שקיות רב פעמיות לירקות בהחלט יאריכו את טריות הפירות והירקות שלך, אבל שילוב של הטריקים הגאוניים הבאים יחד איתן יבטיחו שהתוצרת שרכשת תשאר טרייה, טעימה ומזינה!

  1. שטיפה בחומץ:

לפני אחסון הפירות והירקות, כדאי לשטוף אותם בעדינות עם חומץ. מערבבים שליש חומץ לבן עם מים בבקבוק ספריי, מרססים את התמיסה הזו על הפירות והירקות ואז שוטפים ביסודיות במים. הריסוס בחומץ עוזר להסיר לכלוך, חיידקים וחומרי הדברה וכך מעכב משמעותית את תהליך הריקבון של הפירות והירקות.

  1. מגבת נייר יבש:

לחות עלולה להוביל לצמיחת עובש על הפירות והירקות. כל מה שצריך לעשות זה לרפד את תחתית מגירות הירקות של המקרר במגבות נייר יבשות. המגבות יספגו לחות עודפת וישמרו על הפירות והירקות שלך טריים וטעימים לאורך זמן.

  1. קליפות הדר:

סיימת לאכול פרי הדר? מצוין! מניחים קליפות הדרים קטנות, כמו קליפות תפוז או לימון, במגירות הירקות או במיכלי אחסון עם פירות וירקות אחרים וזה הכל. השמנים הטבעיים של פירות ההדר עוזרים ליצור מחסום הגנה, ומאטים את תהליך הריקבון.

  1. בקרת לחות באמצעות שקיות רב פעמיות לירקות:

התאמת רמות הלחות יכולה לעשות הבדל גדול בטריות הפירות והירקות שלך. שקיות ReBag מיוצרות מ-100% כותנה אורגנית ומכילות חורים קטנים אשר מאפשרים זרימה חלקה של אוויר וכך מאווררים את גזי ההבשלה ושומרים על הפירות והירקות שלך טריים יותר.

  1. הקפאה לשימוש עתידי:

אם יש לך עודפי פירות או ירקות, ניתן בהחלט להקפיא אותם לשימוש מאוחר יותר. קוצצים או פורסים אותם, מרתיחים לזמן קצר במים רותחים, מצננים באמצעות קרח ואז מאחסנים בשקיות מקפיא אטומות. תוצרת קפואה שומרת על אבות המזון שלה וניתן להשתמש בה לשייקים, מרקים ועוד.

  1. חבילות סיליקה ג'ל:

חבילות הסיליקה ג'ל שמגיעות בקופסאות הנעליים או עם מוצרי אלקטרוניקה שונים הן פתרון מעולה לשמור על טריות הפירות והירקות שלך. פשוט מניחים מספר חבילות סיליקה ג'ל במגירות הפירות והירקות במקרר והן כבר יספגו את הלחות העודפת ויסייעו למנוע הצטברות עובש וחיידקים.

  1. מיכלים אטומים:

מיכלים אטומים למקרר יוצרים סביבת אקלים מבוקרת אשר מגנה על הפירות והירקות שלך מפני גורמים חיצוניים המובילים לריקבון מהיר ומסייעת במניעת העברת ריחות בין סוגי תוצרת שונים. 

  1. מניעת הצטברות גז אתילן:

הגז הזה נפלט מהפירות והירקות שלך וגורם להם להתקלקל לפני הזמן. אפשר למנוע את התפשטות הגז הזה  באמצעות פחם פעיל אשר יספוג את עודפי הגז. כל מה שצריך לעשות זה להכניס מעט פחם פעיל לשקית ReBag ולהניח אותה לצד הפירות והירקות שלך.

לסיכום:

משטיפות חומץ פשוטות ועד רעיונות יצירתיים וקלים לביצוע של בקרת לחות, הטריקים האלו יעזרו לך להאריך את חיי הפירות והירקות שלך, להפחית בזבוז מזון וכסף וליהנות מהיתרונות של מזון עשיר בחומרים מזינים.

אנחנו מזמינים אותך לשמור על טריות הפירות והירקות שלך וליהנות מארוחות טעימות, בריאות ומזינות יותר באמצעות שקיות הרשת הפעמיות של ReBag! לרכישה >> https://rebag.co.il/#buy-now

תפריט נגישות

×

עגלת קניות