You are currently viewing מה זה אומר שקיות אקולוגיות מכותנה אורגנית?

מה זה אומר שקיות אקולוגיות מכותנה אורגנית?

מעבר לשם הטרנדי, כותנה אורגנית היא הדבר הכי טוב שקרה לטקסטיל שלך. כשחיפשנו חומר להכין ממנו את השקיות האקולוגיות שלנו עברנו על המון סוגים שונים של בדים, כשהקו המנחה שלנו היה בד מחומר מקיים וידידותי לסביבה. אחרי לא מעט חיפושים נתקלנו בחברתנו הכותנה האורגנית שהיא כל כך שונה מאחותה הכותנה שזה הימם אותנו.

הנה כמה עובדות מעניינות שלא ידעת על כותנה אורגנית:

  • הכותנה האורגנית גדלה באיזורים סאבטרופים והזרעים שלה לא עברו מוטציה גנטית וכך הם שומרים על הצורה המקורית של הכותנה.
  • תהליך ההדברה שלה מבוצע על ידי הדברה אקולוגית שאומרת פיזור טורפים טבעיים של המזיקים שאוהבים כותנה אורגנית וחיסולם על ידי שרשרת המזון בלבד! כך שאין שום חומר הדברה מכל סוג שעלול לפגוע בסביבה.
  • כותנה רגילה נחשבת לבזבזנית מים גדולה מאוד (כ-2700 ליטר מים לייצור חולצת טי אחת) ואילו הכותנה האורגנית משתמשת ב-90% אחוז פחות מים לייצור אותה החולצה!
  • סיבי הכותנה האורגנית צפופים הרבה פחות מהכותנה הרגילה ולכן מאפשרים לבד לנשום טוב יותר, מה שאומר שמעבר לשקיות הרשת, הירקות והפירות שלך מוגנים עוד יותר מלחות וריקבון כבר מרמת הבד עצמו.
  • כדי להעניק לכותנה הרגילה את הצבע הלבן, היצרנים משתמשים בכימיקלים שונים אשר מזהמים את הסביבה ומחלחלים למי התהום. כמה כימיקלים שאלת? כ-2500 ליטר שלהם בשביל חולצת טי אחת!
  • הכותנה האורגנית נחשבת להיפואלרגנית מכיוון שבתהליך הייצור שלה לא מעורבים כימיקלים כלל, מה שהופך אותה לבד מעולה לאוכלוסיות רגישות כמו ילדים ובוגרים בעלי עור רגיש.
  • את הכותנה האורגנית מלקטים מהצמח ולא עוקרים אותה מהשורש כך שהאדמה נשמרת והגידולים לא מצריכים ניצול של שטחי חקלאות חדשים בכל פריחה מחדש.

מי היה מאמין שסוג אחד של בד יכול להכיל כל כך הרבה יתרונות!? גם אנחנו היינו בשוק. כשלוקחים את כל היתרונות של הכותנה האורגנית לשקיות אקולוגיות מקבלים מוצר מקיים, בריא וסביבתי שיוכל לשמור על הטריות של הפירות והירקות שלך מבלי להרוס את העולם בדרך.

עדיין לא הזמנת מארז שקיות ReBag? ניתן לעשות זה את זה כאן!

תפריט נגישות

×

עגלת קניות