You are currently viewing שקיות רשת רב פעמיות – לא מה שהכרת

שקיות רשת רב פעמיות – לא מה שהכרת

השקיות האקלוגיות של ReBag נועדו לשמור על טריות הפירות והירקות שלך. אבל, כשמתחילים להשתמש בהן בשוטף מגלים עוד המון שימושים לאותן שקיות רשת. בפעילות פייסבוק שערכנו ביקשנו מאוהדי העמוד שלנו לנסות ולמצוא שימושים מקוריים ויצירתיים אשר הופכים את שקיות ReBag להרבה יותר רב פעמיות מבעבר!
כפרה על אוהדי דף הפייסבוק של ReBag, הם מיד נרתמו למשימה והעלו שלל שימושים שאת כולם נכתוב כאן עם קרדיט מלא!

Mia Brill כתבה:

כביסת גרביים (למנוע מצב בו גרב אחת יוצאת למסע אל הלא נודע), ייבוש שום טרי על החלון (מעולה גם להרחקת ערפדים), איסוף ואחסנת לגו (או במילים אחרות, שולה מוקשים), אריזת נעליים במזוודה והפיכת השקיות לתיק איפור לנסיעות.

Ariel Dorani כתב:

ייבוש עלי מרווה. השקיות שומרות על העלים מפני מזיקים אך בזכות היותן שקיות רשת, הן עדיין משאירות אפשרות לכניסת אוויר ושמש.

Liat Arviv כתבה:

אחסון דברים כשהולכים לים ולבריכה. בזכות החורים של השקיות, החול לא נדבק ואפשר לייבש בהן כל מיני חפצים וביגוד שנרטבו.

Iris Dadon כתבה:

אריזת לבנים כשיוצאים לחופשה. כשכולם במקום אחד אפשר ליהנות מראש שקט ולא לחפש אותם ברחבי המזוודה. כמו כן, אפשר לאחסן בשקיות הרשת צעצועים לילדים שידוע שהם קטנים ונוטים ללכת לאיבוד. בנוסף, אפשר להפוך את שקיות הרשת לריחנים על ידי מילוי השקיות בסבונים ופיזורן בארונות

Yulia Vermishel Ronen כתבה:

אריזת אגוזים ופיצוחים בבית וגם בטייק אווי. החורים צפופים מספיק על מנת לאפשר נשיאה גם של קטניות וחטיפים בריאים אחרים.

אלו בהחלט המון שימושים לשקית רשת אחת!
אגב, גם שמענו שניתן להכין גבינה בעזרתן. אז כמו שהבנת, שקיות הרשת של ReBag הן עולם שלם של יצירתיות וניתן להפיק מהן המון בעזרת חשיבה מחוץ לקופסא.
יש לך שימוש נוסף בשקיות הרשת של ReBag שלא כתבנו? עמוד הפייסבוק שלנו ישמח לקלוט את הרעיון שלך ולהציג אותו בגאווה לשאר חברי העמוד!

הגעת עד לפה? כל הכבוד!

אנחנו מקווים שהמאמר שהרגע קראת עזר לך להבין קצת יותר על צריכה נבונה ועל מנת לעזור לך להתחיל להשתמש בשקיות האקולוגיות של ReBag, החלטנו לצ'פר אותך בקופון של 5% הנחה על כל עגלת הקניות שלך למימוש מיידי!

קוד קופון  Reader

לרכישת מארז שקיות רב פעמיות אקולוגיות מבית ReBag ניתן ללחוץ כאן

 

תפריט נגישות

×

עגלת קניות